FFV bytter datasystem

Forenkle rutinene

Fagrådet for våtrom bytter ut gjeldende datasystem for håndtering av kontakter i alle ledd i organisasjonen, bl.a. i forbindelse med kurs og GVB.

Det nye systemet er designet for å gi brukerne bedre kontroll over sine data og forenkle ulike prosesser innen organisasjonen. En egen “Min side”-løsning for alle personer og bedrifter gjør det enklere å finne, se og vedlikeholde egne opplysninger. Systemet fungerer så lenge du har tilgang til nett på din enhet.

Personer vil bl.a. kunne: 

  • Laste ned digitalt kursbevis og våtromssertifikat 
  • Endre egen kontaktinformasjon 
  • Se oppdatert status på sitt våtromssertifikat 
  • Registrere seg for kommende kurs direkte i systemet
      

Godkjente våtromsbedrifter (v/daglig/faglig leder) vil bl.a. kunne: 

  • Administrere bedriftens godkjenning på Min Side 
  • Holde oversikt på ansattes våtromssertifikater 
  • Laste ned oppdatert GVB-bevis 
  • Sjekke status på fakturaer og BVN-abonnement

I tillegg gir systemet mulighet for å opprette dialog med FFV gjennom en meldingsmodul med samtalelogg, utsendelse av nyhetsbrev og oppdatert søknadsskjema for nye GVB. 

Lanseres på nyåret

Dette nye systemet representerer et betydelig skritt fremover i FFVs forpliktelse til å tilby effektive og brukervennlige tjenester. 

Lanseringen er planlagt i løpet av januar 2025. Alle godkjente våtromsbedrifter og personer som har oppdatert epostadresse hos FFV, vil få invitasjon på epost til å registrere seg nærmere lansering.  

Skulle du ha spørsmål om hva dette innebærer for deg, er du hjertelig velkommen til å kontakte Fagrådet for våtrom.

Nytt datasystem lanseres hos FFV i januar 2025!
Nytt datasystem lanseres hos FFV i januar 2025!
Ønsker du å komme i kontakt med oss?