Forenkle rutinene
Fagrådet for våtrom bytter ut gjeldende datasystem for håndtering av kontakter i alle ledd i organisasjonen, bl.a. i forbindelse med kurs og GVB.
Det nye systemet er designet for å gi brukerne bedre kontroll over sine data og forenkle ulike prosesser innen organisasjonen. En egen “Min side”-løsning for alle personer og bedrifter gjør det enklere å finne, se og vedlikeholde egne opplysninger. Systemet fungerer så lenge du har tilgang til nett på din enhet.
Personer vil bl.a. kunne:
- Laste ned digitalt kursbevis og våtromssertifikat
- Endre egen kontaktinformasjon
- Se oppdatert status på sitt våtromssertifikat
- Registrere seg for kommende kurs direkte i systemet
Godkjente våtromsbedrifter (v/daglig/faglig leder) vil bl.a. kunne:
- Administrere bedriftens godkjenning på Min Side
- Holde oversikt på ansattes våtromssertifikater
- Laste ned oppdatert GVB-bevis
- Sjekke status på fakturaer og BVN-abonnement
I tillegg gir systemet mulighet for å opprette dialog med FFV gjennom en meldingsmodul med samtalelogg, utsendelse av nyhetsbrev og oppdatert søknadsskjema for nye GVB.
Lanseres på nyåret
Dette nye systemet representerer et betydelig skritt fremover i FFVs forpliktelse til å tilby effektive og brukervennlige tjenester.
Lanseringen er planlagt i løpet av januar 2025. Alle godkjente våtromsbedrifter og personer som har oppdatert epostadresse hos FFV, vil få invitasjon på epost til å registrere seg nærmere lansering.
Skulle du ha spørsmål om hva dette innebærer for deg, er du hjertelig velkommen til å kontakte Fagrådet for våtrom.